Kuinka saada uusintamyynti tuoteyrityksenä

by Idris Ishaan

Tuotteen myynti on ehkä maailman vanhin ja yksinkertaisin liiketoiminta. Tämä on yksinkertainen vaihto, jossa annat jollekin esineen, ja he antavat sinulle käteistä vastineeksi. Jotta tämä toimisi, sinun on varmistettava, että he pitävät tuotetta arvokkaampana kuin siitä veloittamasi rahat, ja samalla varmistettava, että käytät vähemmän rahaa sen kehittämiseen.
Nämä ovat perusasiat, mutta menestyvän tuoteyrityksen ja epäonnistuneen yrityksen välinen ero muuttuu paljon monimutkaisemmaksi. Tämä on erittäin hienoa taidetta ja tarkkaa tiedettä, jossa jopa yhden muuttujan hienosäätö voi saada kaiken eron.
Osa tästä liittyy tietysti markkinointiin, mutta tärkeämpää on se, mitä teet, kun olet saanut myynnin. Kun olet myynyt jotain jollekin jollekin kerran, miten varmistat, että he haluavat tulla takaisin lisää? Kuinka hyödynnät tätä mahdollisuutta ja siirryt yhdestä myynnistä useisiin?
Lue eteenpäin, niin katsomme, miten varmistat, että ihmiset palaavat yritykseesi kerta toisensa jälkeen.
Tuote
Tärkein tekijä tässä on tuote, ja siksi on niin tärkeää sijoittaa rahaa parhaiden mahdollisten tuotteiden tutkimiseen ja kehittämiseen (tai hankkimiseen). Monet yritykset täällä ajattelevat liikaa lyhyellä aikavälillä ja pyrkivät myymään vain yhden tuotteen. He eivät tunnista, kuinka paljon vahinkoa huono tuote aiheuttaa heidän maineelleen ja brändilleen. Laatutuotteisiin sijoittaminen tarkoittaa investoimista asiakkaisiisi ja siirtymistä kertamyynnistä elinikäiseen uskollisuuteen.
Tietysti on myös melko tärkeää, että tuotteesi on jotain, joka ansaitsee useita ostoksia. Jos myyt television, niin pian voit odottaa saavasi uuden asiakkaan muutaman vuoden kuluttua. Siksi jotkut yritykset luovat taitavasti toisiaan täydentäviä tuotteita, joiden avulla ne voivat hyödyntää asiakkaidensa uutta tuntemusta brändiinsä.
Palvelu
Seuraavaksi on vuorossa palvelu ja kuinka hyvin kohtelet asiakasta. Tämä tarkoittaa, että jos toimitat tuotteen, sen on oltava perillä ajoissa ja hyvässä kunnossa. Samoin jos asiakkaalla on ongelmia tai kysymyksiä, sinun on varmistettava, että joku on käytettävissä vastaamaan näihin kyselyihin mahdollisimman pian. Laadukas palvelu varmistaa, että asiakkaasi tuntee olonsa luottavaiseksi luovuttaessaan rahojaan ja tietää saavansa vastineeksi sen, mitä on pyytänyt. Se myös kiittää heitä, mikä toivottavasti johtaa siihen, että he haluavat todennäköisemmin olla tekemisissä kanssasi myös tulevaisuudessa.
Pakkaus
Pakkaus on erittäin tärkeä asia mitä tahansa myytäessä – varsinkin jos toimitat tuotetta. Ajattele Amazonia vs. eBayta. Kun kyse on näistä kahdesta yrityksestä, saatat huomata, että voit saada saman tuotteen yhtä nopeasti ja samaan hintaan kummalta tahansa verkkotoimittajalta. Näin ollen ainoa asia, jonka tiedät olevan erilainen, on pakkaus – mikä tarkoittaa, että valitset todennäköisesti Amazonin tässä skenaariossa.
Pakkaus voi tehdä tuotteesta näyttävän korkealaatuisemmalta, tehdä sen avaamisesta nautinnollisempaa ja vahvistaa brändiäsi. Samalla voit tällä tavalla vahvistaa brändiäsi ja saada ilmaista mainontaa.
Jos siis myyt koruja, on ensiarvoisen tärkeää, että sinulla on myös hyvät korulaukut.
Palkinnot
Lopuksi, jos haluat mennä askeleen pidemmälle, miksi et houkuttele asiakkaitasi tulemaan takaisin tarjoamalla heille jonkinlaista kannustinta? Jos toistuvat asiakkaat saavat rahaa pois, se antaa heille paljon enemmän syytä palata luoksesi sen sijaan, että he lähtisivät muualle. Yhdessä yllä olevien kohtien kanssa tämä on oikeastaan ​​vain kirsikka kakun päällä.

Related Posts