Mainosta putkialan yritystäsi blogissa!

by Idris Ishaan

Jos yrityksesi verkkosivusto ei todellakaan tee niin paljon ja haluat mieluummin päästä käsiksi hieman enemmän, miksi et kokeilisi käyttää blogia sen sijaan? Jos putkiasennusliiketoimintasi on alkanut mennä hieman hiljaiseksi ja tarvitset vauhtia jostain, blogi voi tehdä tämän erittäin hyvin. Tässä artikkelissa kerrotaan, kuinka voit käyttää blogia pääsivuston kokonaisuutena ja kuinka voit käyttää sitä täydentämään olemassa olevaa verkkosivustoasi. Voit ottaa neuvot huomioon ja päättää, minkä menetelmän haluat.
Blogi pääsivustoksi
Tätä pidetään nyt hyväksyttävänä käytäntönä, ja se voi säästää paljon aikaa kahden erillisen verkkokokonaisuuden käyttämisen sijaan. Voit saada blogin käyntiin melko nopeasti, etkä tarvitse mitään hienoja php- tai html-taitoja aloittaaksesi. Hakukoneet todella rakastavat blogeja, lähinnä jatkuvasti päivittyvän sisällön vuoksi, ja ne auttavat sinua houkuttelemaan lisää asiakkaita.
Isännöinti
Saat all-in-one-paketin, jos valitset Googlen Bloggerin, ja se blogipallo on todella helppoa saada mukavasti pyörimään. Jotkut kuitenkin haluaisivat käyttää erillistä sivustoa, kuten WordPressiä, räätälöidyn vaihtoehdon saamiseksi. Katso omia tarpeitasi ja katso, mikä näistä vaihtoehdoista sopii sinulle parhaiten. Jos valitset WordPressin, sinun on ostettava verkkotunnus ja löydettävä isäntäpalvelu blogilomakkeesi suorittamista varten, mutta ne ovat melko edullisia ja helppo asentaa.
Sisältö
Sen lisäksi, että tuotteesi tai palvelusi ovat esillä blogissasi, voit myös kirjoittaa mielenkiintoisia ja kiinnostavia artikkeleita. Näiden tulee sisältää avainsanoja, jotka ovat sekä osuvia että Google-ystävällisiä. Voit selvittää suosituimmat avainsanat katsomalla erilaisia ​​SEO-foorumeita, muista vain, että ne muuttuvat melko usein.
Bloggaaminen houkuttelee asiakkaita pääsivustollesi
Jos olet tyytyväinen yrityksesi verkkosivuston ulkoasuun, mutta haluat enemmän kiinnostusta potentiaalisilta asiakkailta, tämä on loistava tapa tehdä se. Pääideana on käyttää blogia verkkosivustosi jatkeena ja houkutella kiinnostuneita henkilöitä käyttämällä kiinnostavaa ja nokkelaa sisältöä. Tarvitset linkin pääsivustollesi ja voit käyttää erilaisia ​​toimintopainikkeita tehdäksesi yhteydestä tarpeeksi houkuttelevan, jotta asiakkaat voivat napsauttaa sitä.
Bloggaaminen on tärkeää
Jos pääliiketoimintasi koskee Toronton kellarin kylpyhuonesuunnittelua, eikä blogisi todellakaan kata tätä alaa, sinulla ei ole oikeastaan ​​mitään järkeä. Sinulla on oltava blogi, joka on tarpeeksi relevantti houkutellaksesi ihmisiä, jotka saattavat olla kiinnostuneita tuotteistasi ja palveluistasi. Voit välttää kovaa myyntiä ja yrittää vakiinnuttaa itsesi asiantuntijana, ja tämän pitäisi edistää luottamussuhdetta, joka johtaa lopulta myyntiin. Käytä tuoretta sisältöä ja yritä vastata kaikkiin kysymyksiin ajoissa, niin blogisi alkaa maksaa tiensä hetkessä!